To All My Friends Who Lives In The New Orde Era

Sunday, December 16, 2007

gadis borneo yang ku rindui.....hehhehee

pertama kali ku pandang wajahnya...ku dapat rasakan dialah orangnya...biarpun kami tak pernah bertegur sapa...tp entah kenapa hatiku berdebar2 ketika memandangnya...2 thn aku mengekorinya hanya dengan mataku,berat mulut untuk bertegur sapa...entah kenapa bodoh ketika itu untuk meluahkan segala yang terpendam di hati...dan hari ini aku mengerti kenapa dia aku sanjungi.....harapanku untuk bertemu dengannya tak pernah pudar...mungkin sekadar untuk mengucapkan salam bahagia untuk dirinya .....tp apapun aku mengharapkan yang terbaik untuk dirinya....salam untuk gadis yang dirindui dr jauh tp dekat dihati...;josipinna j.p.....

3 comments:

PANGASIUS said...

jiwang siot!!! hahaa

gadis borneo said...

hye...just passing by(:

Anonymous said...

La ilaha illallah... Aku ingat aku sorang je yg pernah terpedaya dgn godaan dunia yg bernama josipinna ni... rupanya ko pun sama... aku rasa aku tahu apa aset dia yg buat kita berdua TERPUKAU... hehehe... Tp sahabatku, cepatlah sedarkan diri kita sebelum terlambat. Janganlah kau puja si jelita Josipinna tu tetapi pujalah SANG PENCIPTANYA YG MAHA BESAR LG MAHA AGUNG!